Thursday, January 12, 2012

My custom made tudung! :)

Just nak show you guys my custom made tudung :) Its a huge chiffon shawl. Best pakai. When I say its huge, it IS huge. 2m x 1.5m I think. But chiffon tak tebal,so tak panas ,so best :)
 
Dalam gambar ni I made it into tudung biasa. (bawal type), which, boleh je pakai mcm shawl biasa,or with tudung syria. :)

Oh, its huge because I wanna feel secure when I wear it. Tutup depan,tutup belakang. Seriously rasa selamat and diawasi. :) and rasa free jugak. Mcm weeeeeee! I think mcm ni kot rasanya org pakai tudung labuh. ;) But this one tak labuh sangat la kan... :) but quite bigger than normal ones.

Mama Baba suka and suggested to start business with this kinda tudung. But ham nak try dkt myself first :) I will update my next tudung ok :) 






With anak tudung Syria

ham skg suka pakai mcm ni coz im in love with anak tudung syria tu. n xyah gosok2 smue so senang!

Tali kacau but ooo well....gahahah



 >_< rasa awkward tengok gambar amik gambar sendiri. Mcm erk no life at all! but heyyyyyyyyyyyyyyy just nak tunjuk this tudung ok :)

but if siapa2 berminat do let me know! lets give it a try. :) tudung lagi labuh lagi bagus,tau? :)

No comments:

Post a Comment