Khamis : Muhaimin was at TTDI for work and met him at the Masjid Taqwa TTDI and tanpa buat any plan,we went to to Mee Cord Sg Penchala for dinner coz Min tanya dekat mana makan sedap kat TTDI ni. HEHE. Dekat sana memang ada the bessstttt Char Kuew Teow! Best lah coz dpt update cerita dgn dia. Sambil tu both of us tulis surat farewell untuk Ina. And Min hilariously wrote a letter for Ina in Jawi! Hehehehehe. Lepastu tanya "Macho" dalam Jawi nak tulis macamana eh? (haha!)
Min phoned Ina to let her know that we are coming to her house to meet! So at 10.45pm I drove to Ina's crib and the three of us melepak dekat gazebo tepi pool rumah Ina while eating Kek Lapis,ditemani kucing kucing Ina until 12.30am. I felt so happy with these two people. Eventho penat coz straight from work,jumpa Min and pergi rumah Ina, but it was so damn freaking worth it. And she said she likes the farewell gift I gave to her. Alhamdulillah! Ina kene guna tau! I think you really need that there :)
Jumaat : Sent Ina to KLIA with Yang Nadazariah,had dinner at KLIA's Secret Recipe and catching up stories and UIA gossips (hehe),went to Uptown D'Kota and she slept over my house :) BEST! But boring skit esok tu (Sabtu) kene kerja. Kalau tak dah boleh jalan jalan with Yang! huhu But takpe,theres always next time kan Yang ? :) Nanti Yang free,datang la lagi k? (I know youre reading this! )
Sabtu : Bangun around 12pm and had lunch with Yang at my house . Just a simple Nasi Goreng Kakning masak for us, I hope Yang kenyang. Huhuhu. Sent yang to LRT Taman Bahagia and terus pergi office coz I had to work on Saturday until 5.30pm coz ada submission next week. Freaking penat but tak kisah lah, kerja mana boleh complain,kan? And baru teringat about AstroFest tickets that Acu gave to me. There were three of them. So I ajak Jehan and Effa coz 2010 and 2011 punya AstroFest pun pergi dengan dierang. Wuhuhu sangat last minute! And they pun senang je agree so yeay!
And the journey to Astro Bukit Jalil to TTDI is quite tough. Or maybe I was too tired pasal baru lepas balik kerja? But dapat lepak with Effa and Jehan sangat best. Macam ini acara tahunan kita so macam,takpe kot penat. Hehehehe. Thanks Effa and Jehan pasal sudi teman saya :')
Ahad : My boyfriend is B A C K ! And oh,masa masuk kereta jer, I terjerit kuat giler coz....AZIM DAH BOTAK!!!! Hahaha. Like super botak,tinggal 1 cm je kot rambut dekat kepala dia tu. Hahahahahaha Azim tak pernah botak seumur hidup. But he went to Umrah kan,so dia nak cukur rambut ;) Still comel to me though :)
We spent some time dekat Curve and had Cappucino Valencia at Starbucks for free , cause we bought the card during Chrismast Promotion. So dapat minum free and had a catch up session for an hour there :) And dekat Curve Azim beli baju Iron Maiden and Avenged Sevenfold yang gambar tengkorak tu. And Azim cuak sikit "Ayah azim sure marah,balik balik dari umrah je terus beli baju ada gambar tengkorak."
Haha.
And he bought for me this at Mekah ..........................
Mula mula nampak ukiran my name je...Dah tersenyum lebar dah....
Bila flip,nampak his name!
Lagi la.......:')))))))))))))))))))
Ok thats all bye!
Loves,
Ham.

No comments:
Post a Comment