Tadi baru keluar dengan Naquiah for supper. Dia ada class agama dekat TTDI so dah habis that class dia ajak keluar so we went out around 10pm. She fetched me up. I dont know but I just have to say this.
I felt so relief bila dapat jumpa with her. We do skype and sms and tweet coz kitrg jarang jumpa coz die dah duduk Bukit Jelutong (supposedly TTDI jugak same as me),but when both of us met, we talked about everything. Still rasa the excitement even tho selalu je contact. Tadi we spent like 2 hours and 40 minutes dekat Q-Bistro cakap about everything about our lives. Her fiancee,my boyfriend,her school,about my work,her family,my family,weddings,handbags,make-up,gadgets,cars....ALL OF THEM!
oh my gosh!
Rasa macam...she's related to me and feel so close macam keluarga. Macam my own sister. =') Well, she's my bestfriend dari tadika. KITERANG TADIKA SAMA2 OK....! Ada gambar pegang sijil tapi takde la rapat serapat mcm ni....but we kenal and kawan dgn each other ;')
Ni gambar tadi. Cute kan die ;)
We are 23 years old this year....! Oh gosh tua gilaaaa please. Me and Naquiah mcm still tak leh percaya kitrg dah 23. Mcm ,omg dah kene be so responsible!!!!!! No more mintak2 nak beli ini itu mcm budakkecik. Well were not 18 anymore right ;)
Well,there goes my iPad =( takleh mintak2 mcm tu je omgggg. haha
I love my friends. Syukur I have lovely friends around me. Semua baik2,thoughtful,perangai best2. omg suddenly I appreciate gile babs dkt my friends yg betul2 kawan I huhuhuhuhuhuhuhu Sayang korg!! (SKTTDI, SKTTDI2, CFS, IIUM GOMBAK,OFFICE SEKARANG)
you know who you are! :)



No comments:
Post a Comment