Me and Azim busy semacam and jarang contact,jumpa lagi lah.:( And I think die pun rasa mcm dah lama x jumpa saya , and die call hari sabtu (masa tu azim still kat UIA,nak belajar katanya) and tanya ham "Esok ilham ada any plan? Kite keluar nak?"
Huh senyum sampai ke telinga ok I!
I replied " Been waiting for you to ask me out,takkan ilham nak ajak pulak kan.."
Then azim jawab " hehe..ok,esok k".
And hari ni,dia dari UIA terus datang my house and bawak saya pergi One World Hotel,for lunch. This is my second 'Makan dkt Hotel' with Azim and tak plan langsung. Azim da biasa makan japanese food dkt this hotel with his family so this time nak bawak ham pulak.
And urghhh rugi x bawak camera coz cantik gilsss that japanese restaurant and the One World Hotel itself. Coz ye la x plan pun nak gi makan kat sana. The price is ok,takde la mahal mcm RM50 above. Coz Azim xkan bawak makan tempat mahal2 unless on my birthday je. So tadi ok la dua org = RM60ish.
:)
Ni website dia,ada gambar semua korang can tengok from here k!
http://www.oneworldhotel.com.my/dine/kura-japanese-restaurant/
I worked so freaking hard this past 2 weeks after started my new work dkt Alm*zArchitect ( another story i will tell you !!!! tidur kat office k!!! my god ). So I needed somthing nice for self-reward. So Japanese food it is! And i bought new local skin product and im gonna experiment it and see whether it can do magic to my face or not ;p
so yeahhhh tu je :) thanks for reading! and oh,please doakan ham dpt cuti april ni. Pls pls pls. Cuti kat mana? I will tell you sooooooooon k? <3
Salam
No comments:
Post a Comment